Olsztyński Klub Piłki Ręcznej Warmia Energa Olsztyn

Logo sponsora

Warmia w "Kinie Kobiet"

Piłkarze ręczni Warmii stali się atrakcją cyklicznej akcji „Kino kobiet”, która odbywa się w Centrum Handlowym Alfa. Wśród 400 zebranych pań rozlosowano dziesięć wejściówek na mecz z Vive Targi Kielce, rozdano pięć szalików oraz masę informatorów klubowych, na których zawodnicy złożyli autografy.
Punktem kulminacyjnym wieczoru było losowanie trzech kolacji w Karczmie Warmińskiej z trzema szczypiornistami Warmii Olsztyn- skrzydłowymi- Marcinem Malewski, Pawłem Ćwiklińskim oraz Michałem Bartczakiem.
Mamy nadzieję, że to nie ostatnia wizyta naszych zawodników podczas tej cyklicznej imprezy.

Zapraszamy do skomentowania artykułu

Każda wypowiedź jest opinią wyłącznie jego autora lub grupy ludzi, którą reprezentuje w swoim imieniu. Serwis warmiaenerga.pl nie ponosi odpowiedzialności za komentarze pozostawiane przez użytkowników

Nick:
Wpis:
 

filon (2011-09-30 21:34:32)

Ale to nie jest inicjatywa zawodników, tylko ich klubu i działaczy - nie wiele mają do gadania bo z tego co wiem w kontraktach jest zapis o reprezentowaniu i reklamowaniu klubu. Ale ja uważam, że to fajny pomysł na pozyskanie nowych kibiców albo chociażby zainteresowanie nowych osób ręczną.

Mooo (2011-09-30 10:59:43)

a'la menago nie zwracaj uwagi na idiotyczne komentarze zgorzkniałej i sfrustrowanej cześci społeczeństwa!nie warto!
co do akcji to ...DOBRA ROBOTA!WIDAC ,ŻE KTOŚ MYŚLI W TYM KLUBIE! SZACUN ZA KREATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ!!!

a'la menago (2011-09-29 08:31:01)

i weź tu zrób człowieku coś z myślą o zwiększeniu liczby kibiców i sympatyków na hali podczas meczu.. Kluby z Bundesligi, nawet te 1 ligowe, takie akcje robią średnio raz w tygodniu, żeby kibice mogli poznać zawodników nie tylko podczas meczów, z daleka, ale także z bliska, od tej zwykłej ludzkiej strony. 400 kobiet to jak najbardziej target Warmii- niech przyjdzie 10% i polubi ręczną, później weźmie ze sobą koleżankę/ki, chłopaka/męża itd. i w końcu Urania zacznie się zapełniać.. Akcja z tulipanami, nie różami, też dobry pomysł- sport nie jest już tylko sportem, a wielką machiną sportowo-marketingowo-biznesową i same wyniki nawet takim zespołom jak Vive czy Wisła nie wystarczą.
Ale przecież napinać się przed kompem i narzekać jest łatwo..

blady (2011-09-29 07:31:02)

do o co kaman?: prosty jesteś - prosto myślisz... kontynuuj swoje wynurzenia bo szukam w nich sensu twojej wypowiedzi; na razie nie znalazłem powodu, dla którego standardowe działania wizerunkowe mające na celu przyciągnąć także kobiety na halę, jakich bardzo dużo w każdym klubie sportowym miały zaszkodzić czemukolwiek;

o co kaman? (2011-09-28 20:40:03)

no skoro twierdzisz 'blady' ze prosto myslę niech tak będzie, ale prawda Cię w oczy kole!! najpierw jakies krzywe akcje na Dzien Kobiet z rozdawaniem róż (żenada), teraz odgrywają rolę "panów do towarzystwa". Jakby były sukcesy na boisku to nie musieliby takich chwytów używać. Miejsce sportowca jest na boisku a nie w Centrum Handlowym aby wygrac "obiadek". Promocja - moze i tak, ale nie do przyjęcia.

blady (2011-09-28 20:17:09)

do o co kaman?: prosty jesteś - prosto myślisz...

hehehe (2011-09-28 20:10:41)

Super akcja promocyjna GRATULACJE

o co kaman? (2011-09-28 19:40:05)

O co kaman? to zawodnicy klubu piłki ręcznej czy panowie do wynajęcia na obiadek? Profesjonaliści czy maskotki dla pań? Panowie grać a nie spędzać wieczory w Alfie na lansowaniu się.